tirsdag den 13. oktober 2015

Lille tørklæde m.m. og Aiya

Mens jeg stadig strikker på min jakke "Pels " og næsten er færdig med yderste blonde på nu det femte   "Mary " sjal, dette i tyndt Kauni, strikkede jeg lige det her lille tørklæde, der skal foræres væk. Jeg er nødt til at skifte lidt mellem det forskellige. Og syr gør jeg jo også af og til. :)




 
Farven er mere grøn i det end på foto.
Og så lige en lille Aiya der ser ud som hun tænker over om hun nu også MÅ være der hvor hun er  !
 
 





4 kommentarer:

Annes indfald sagde ...

Dejligt billede af Aya!
Du har da fået noget fra hånden. 5. Mary svøb/sjal... er du ikke ved at være trær af det?
Hvor står mønstret fint frem på din version af Pels. Det forsvinder lidt på de hvide udgaver.

Strikkeheksen sagde ...

Jah - det kan godt være hun ved, hun er på afveje, den lille søde hund ;-) Vi skal da bare have noget forskelligt at strikke på - ellers bliver det for kedeligt også for musklerne, der gerne vil bruges til noget forskelligt :-) Super fint lille tørklæde - og du kan tro, jeg har tænkt over, at ikke alle sjaler er kæmpe store ;-) Men det bliver sjovt med sådan en fælles udfordring :-)

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej kære Ingrid,
jeg glæder mig meget til at se din Pels når den engang er færdig ! Prinsesvøbet er så hyggelig at sidde med. Min nr.2 ligger lige nu i vaskemaskinen og skal spændes ud senere på aftenen. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til, men det er i grunden også ligemeget ;-)

knus
Angelika

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hej
Nej,Anne jeg er ikke træt af prinsesjalet ...endnu. Det bliver nemmere og nemmere at strikke for hver gang. Nu syr jeg det ikke sammen, men strikker det hele på en gang.
Og Angelika...mit det første strikkede jeg bare og så lige en dag var der en sød mor der skulle have det til sin baby.Måske det går sådan med dit første også :)
Og jeg glæder mig også til Pels bliver færdig , det er et fint mønster, men jeg gik i stå da jeg brækkede det lille ben i hånden.
Spændende med din udfordring Lene. Sokker og sjaler kan man altid bruge :)