fredag den 12. april 2013

Og hvad skal man så ? And then what ?

Efter sjalet kom der lidt : Hvad nu ? Men heldigvis er der en der venter sig ,som skal have et babytæppe af mig, for jeg har lyst til at strikke Umaro
Jeg strikker det i en dejlig Babyalpaca Bomuld der er virkelig blød til baby.

After the Shawl came : What now ? But I am lucky a friend is expecting a baby and she are going to get a babyblanket,because I want to knit Umaro.
I knit it from a wonderful Babyalpaca / Cotton really soft for a baby.

Mens jeg ventede på garnet strikkede og hæklede jeg lidt. To vaske - eller karklude.
Og en mundserviet  og et par sokker.
 While I waited for the Yarn  I did a few things. Two dish - or washclothes
 a little napkin and a pair of socks.

Og så skal jeg i gang med en kjole herfra.Det kan i se senere hvilken.
Hun laver nogle meget smukke og lidt anderledes modeller.

And then I want to knit a dress from LM design You can see later which one.
She makes some very beautiful and different models.

3 kommentarer:

laj [tulipan-hygge] sagde ...

som du da producere

omaro er rigtig flot kan jeg se

patch 9 sagde ...

Hvor er det nogen smukke ting du strikker. Det babytæppe, må der blive en glad modtager til.
;-) syhilsner Esther

Strikkeheksen sagde ...

Næh, hvor er det blevet fantastisk - dit Klitrosesjal - det må være en meget stor tilfredsstillelse at kunne svøbe det om sig og du skal nok ende med at vænne dig til størrelsen :-)

Åh, jeg ville ønske, jeg havde tålmodigheden, måske engang ude i fremtiden.

Kan godt forstå, det må være svært at vælge et nyt projekt efter sådan et arbejde, men alt må jo synes så småt og nemt bagefter :-)