lørdag den 16. juni 2012

Lige før rosen blomstrer m.m.

 I år når roserne sammen. I efteråret 2010 plantede jeg to Constance Spry i rosenbuen og nu
 er den så småt begyndt at blomstre.....men hvor jeg glæder mig til at se buen fyldt med fuldt udsprungne roser.
Denne her har jeg aldrig set før. Det er en blomst ? på mit store paraplytræ. eller ?
Sådan ser den ud nu som udsprunget her i juli.
Ellers har jeg nu afleveret "det royale svøb" til lille Anton  :o)
Jeg var jo til bryllup hos Antons moster som havde denne fine brudebuket og rosen er skam ægte,
selv om der er gjort lidt ved den  :o)
Og så er jeg lige straks færdig med det blå kravletæppe til en anden baby. Syr lukkekant for tiden
samtidig med jeg skifter med at strikke på Hanne Falkenbergs Harmony


4 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Jeg krydser fingre for at du snart kan sidde og nyde haven. Det må da snart blive sommer !!
knus
Angelika

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Ja, sidste år blomstrede de på denne tid - men de er da på vej :o) selv om det er koldt ,når man tænker på det er juni.!!!
Knus Ingrid

Tina sagde ...

Hvor ser din have hyggelig ud

Knus Tina

Roos sagde ...

I can almost smell it...what a beautiful rose.