lørdag den 27. december 2008

Overraskelse - Surprise


For nogle dage siden fik jeg en pris - se i siden til højre hvilken tekst der fulgte med og som følger med prisen til jer også - og fik at vide jeg så skal give den videre til 8 andre blogejere. Det gør jeg gerne. Jeg håber ikke jeg har overset hvis nogen i forvejen har fået den.




Her kommer i tilfældig rækkefølge :


1.Sol fra Norge, hvis hjemmeside jeg har fulgt i meget lang tid med stor fornøjelse, nu også Sols blog:

2. Gunn Torild også fra Norge.
Gunn Torild laver mange interessante ting

3. Angelika ..som altid strikker så meget inspirerende

4. Gitte Jepsen...bare fordi jeg kan lide bloggen
5. Annette Lyngby ..tak for en dejlig gulerodssuppe :o)

6. Anne ....et dejligt sted

7. Lise Lotte altid flotte billeder og hyggeligt at være

8. Vivi ..bare fordi :o)

og jeg kunne blive ved,der er så mange spændende blogge at læse.

Ingen kommentarer: